Blogdíj

Eagleszemtől - ő egyike azoknak akik alkotásit nagyon szeretem - kaptam  ezt a díjjat, amit nagyon szépen köszönök!!! 

Egyáltalán nem számítottam rá, mert még csak most ismerkedem a scrappel. Rengeteget kell még tanulnom. Éppen ezért esik olyan jól! :)



Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne fejeltsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

Nos akkor, rólam 7 dolog...


  1. Imádom a fantasy könyveket, filmeket. Egyszerűen magukkal ragadnak egy másik világba, ami néha nagyon jó gyógyír ha rossz passzban vagyok a való világban.
  2. Valaha sokat rajzoltam (grafika) és festettem (tájkép, csendélet), de mióta gyerekeim vannak kedvem sincs hozzá. :( 
  3. Szörnyen zsémbes vagyok, ha hétvégén korán keltenek fel... a srácaim.
  4. Szeretném megérni a pillanatot, hogy a férjem megtanul főzni!
  5. Csak őszinte emberekkel veszem körül magam.
  6. Nem szeretem a kv ízét, mégis függő vok, mert akkor legalább szusszanhatok egy pár percet.
És a továbbküldéssel még adós vagyok, csak hát összecsaptak a fejem fölött a hullámok! De ami késik nem múlik!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése